Jezikovni tečaji Programi za otroke Poslovni seminarji Prevajanje in lektoriranje Testing O podjetju Kupi Online
 
Quality Management

Zagotavljanje kakovosti

Berlitzevi standardi. Nanje se lahko zanesete.

Berlitz je sinonim za učenje tujih jezikov in razumevanje kultur. V 130-letni zgodovini družbe so se milijoni ljudi naučili jezikov s pomočjo Berlitz metode® in ob tem tudi spoznali druge kulture. Danes je Berlitz vodilni ponudnik storitev izobraževanja na svetu.

In sicer zakaj?

Eden izmed razlogov je zagotovo Berlitz metoda®. Je zanesljivo ena izmed najuspešnejših metod za učenje in razumevanje jezikov. Dober glas se širi, česar smo seveda zelo veseli - in na to tudi zelo ponosni. Vendar ne počivamo na lovorikah. Nasprotno: naše programe nenehno posodabljamo, razvijamo in dopolnjujemo z najnovejšim in najbolj naprednim učnim gradivom.

Obstaja pa še cela vrsta drugih razlogov, zakaj se odločiti za Berlitz. Tukaj jih naštevamo le nekaj:

  • Berlitz metoda®;
  • vrhunski učitelji;
  • individualna obravnava vsakega posameznika;
  • osredotočenost na dosego posameznikovega jezikovnega cilja;
  • lastno učno gradivo;
  • brezplačno profesionalno svetovanje;
  • optimalno razmerje med kakovostjo in ceno storitve;
  • garancija za uspeh.

Politika kakovosti je usmerjena na pet obratovalnih načel:

1. Popolna usmerjenost k stranki
Zaradi nenehnega zagotavljanja zadovoljstva naših strank in njihovega nenehnega izboljšanja je treba vzpostaviti dolgoročne, zaupanja vredne odnose, kar šteje med najvišja načela našega podjetja. Naše stranke so zato merilna lestvica za kakovost. Posledično je odločilni dejavnik za našo kakovost njihovo mnenje.

2. Odprta in aktivna udeležba
Za zagotovitev naših standardov kakovosti, vsak posamezni uslužbenec prispeva svoj delež s svojim osebnim delom. Bistvene informacije se posredujejo znotraj podjetja, s čemer se krepča celotno podjetje. Vsi zaposleni sodelujejo v odprtih razpravah in delijo svoje zamisli z ostalimi, da bi dosegli izboljšave.

3. Duh inovacij in izzivov
Za vsakega zaposlenega postopek nenehnega izboljšanja prav tako vključuje pripravljenost sprejeti izzive in spremembe, sprejeti in dajati povratne informacije ter tako vedno ostati korak pred zahtevami na trgu.

4. Nadrejena poslovna struktura
Vsak zaposledni deluje kot »podjetnik v podjetju« ter prevzema odgovornost za kakovost svojega dela.

5. Strateško usmerjeno načrtovanje
Naše cilje, vire in delo načrtujemo strateško, da bi dosegli cilje ter tako izpolnili zahteve naših strank glede kakovosti ter vse veljavne pravne in uradne predpise. Politika kakovosti pri Berlitzu je znana po vsem podjetju, njena ustreznost pa se redno nadzira.

Preizkusite nas! Veselimo se srečanja z vami!

Za več informacij nas pokličite na brezplačno številko 080 23 36.

 
Nastavitve piškotkov

Se zanimate za enega od naših programov ali storitev?

DA NE